Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!
Toate coletele vandute pe Dexo, vin cu optiunea de deschidere si verificare colet.
Cum functioneaza serviciul?
In momentul primirii comenzii insistam in a solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.