Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!
La Dexo platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele vandute pe site-ul nostru. Acest serviciu este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.
Cum functioneaza serviciul?
In momentul primirii comenzii iti recomandam sa soliciti curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa ii soliciti curierului sa completati un proces verbal de constatare si sa refuzi comanda. Acest proces verbal de constatare, se completeaza in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul in care renunti la acest serviciu, si alegi sa nu verifici coletul in prezenta curierului, se intelege faptul ca produsul a fost livrat in stare perfecta.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, te rog sa ne anunti telefonice sau prin e-mail pentru restituire.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine achita transportul?
In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.