Modalitatile de livrare - dexo.ro
In functie de ora comenzii si de disponibilitate, produsele pot ajunge la dumneavoastra in urmatoarele termene:
Pentru ca stim ca esti nerabdator si vrei sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate, procesul nostru de livrare al comenzilor incepe imediat.
Termenele de livrarea pot varia in functie de ziua comenzii, ora, si disponibilitate. Produsele pot ajunge la dumneavoastra in urmatoarele termene:
- In aceeasi zi*- Daca doriti sa ridicati produsele din sediul Dexo, dupa ce va este confirmata posibilitatea de ridicare.
-In 48 de ore*- In momentul in care produsul se afla in depozitul nostru si este ridicat de catre firma de cruierat Fan Courier in tara dupa confirmarea predarii coletului prin SMS.
-In maxim 72 de ore*- Acest interval de timp ridicat, poate aparea in functie de judetul si localitatea dumneavoastra si gradul ridicat de incarcare a firmelor de curierat.
*Termenele de livrare mentionate mai sus sunt oritative si reprezentative pentru majoritatea cazurilor. Pot aparea intarzieri cauzate de lipsa stocului propriu, probleme tehnice interne sau factori externi. Dar si datorita politicilor de livrare ale furnizorilor si a gradului de incarcare al firmelor de curierat
Ridicare de la sediu
Clientii care doresc, pot ridica personal produsele de la sediul nostru. La finalizarea comenzii, puteti alege metoda de livrare "ridicare personala". Dupa plasarea comenzii, un agent va contacteaza pentru a va transmite ora si data la care va puteti prezenta la sediu in vederea achizitionarii produselor sau ridicarea lor.
Livrarea coleteleor
- Termenul de livrare pentru coletele livrate prin curier este de 1-3 zile lucratoare din momentul primirii prin SMS confirmarea ca produsul a plecat din depozitul nostru cu AWB-ul X. Sunt cazuri si conditii speciale cand termenul de livrare poate fi depasit.
- In ziua livrarii, vei primi un SMS de la firma de curierat, ulterior te va contacta soferul.
Status comanda
- Dupa ce plasasti o comanda pe Dexo.ro, statusul se poate urmari din contul dumneavoastra de client. Totodata veti primi prin SMS informatii utile despre livrarea coletului.
- Veti primi un SMS cu receptionarea comenzii, si ulterior cand coletul pleaca din depozitul nostru, veti gasi AWB-ul coletului, si numele firmei de curierat (Sameday, Fancourier sau NemoExpress).
- In ziua livrarii, firma de curierat va trimite un ultim SMS cu informatii de livrare, numarul de contact al soferului, si codul PIN.
Preluarea Coletului
- Insistam asupra verificarii produsul primit calitativ si cantitav. Este recomandat sa faceti acest lucru inainte de a plati rambursul.
- Este important sa va asigurati ca ati primit produsul comandat.
- Daca produsul/produsele nu corespund calitativ, intocmiti un proces verbal de constatare cu curierul in acest sens.
- Daca ati ales sa achitati contravaloarea produselor ramburs, atunci curierul va elibera o chitanta pentru suma inscrisa pe AWB.
- Daca ati efectuat plata prin OP, nu mai platiti nici o suma curierului.
ATENTIE: Verificati calitativ si cantitativ coletul inainte de semnarea de primire, in prezenta curierului, inainte ca acesta sa plece de la dumneavoastra si formulati orice reclamatie cu mentiune pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamatiile referitoare la integritatea produsului sau la orice problema care ar putea fi imputata societatii de transport formulate ulterior livrarii sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare.