1.ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE:
Organizatorul Campaniei Promotionale de extindere garantie de la 3 ani la 4 ani pentru toate aragazurile marca LDK “ Garanție extinsă 4 ani aragazuri LDK” este societatea TONIS TRADE S.R.L., societate cu personalitate juridica romana, cu sediul in Romania, Mun. Constanta, Bd. Aurel Vlaicu, nr. 135, cam. 4, Jud. Constanta, avand cod unic de inregistrare RO 6513110, numar de inregistrare la Registrul Comertului J13/4030/1994, cont bancar RO86RNCB0114032036480001, deschis la BCR – Constanta, telefon 0241.484.900, fax 0241.631.100, reprezentata prin D-nul Ștefănescu Sorin, cu functia de Director General, (numita în prezentul regulament “Organizator“).
Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului Regulament (denumit în continuare “Regulamentul” fiind obligatoriu pentru toţi participanţii. Prin participarea la campania promotionala, respectiv transmiterea datelor personale pentru a participa, cumparatorii accepta integral prevederile prezentului regulament.
Regulamentul este intocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin publicarea pe website-urile www.electrocasniceldk.ro si www.tonis.ro, fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant si la sediul Organizatorului, din Mun. Constanta, Bd. Aurel Vlaicu, nr. 135, cam. 4, Jud. Constanta.
Pe parcursul derularii campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, precum si de a actualiza prezentul Regulament înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, modificarile urmand a fi aduse la cunostinta publicului prin intermediul website-urilor mentionate mai sus. Anexele sau actele aditionale fac parte integranta din prezentul Regulament.
2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI: Campania se desfasoara atât în reteaua magazinelor societatii TONIS TRADE S.R.L., cat si pe intreg teritoriul Romaniei.
3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI: Campania promotionala de acordare a extragarantiei va începe la 01.02.2021 ora 10:00:00 pentru toate aragazurile marca LDK si se va încheia la 31.12.2021 ora 24:00:00 . Acordarea garantiei extinse se va face pentru toate aragazurile marca LDK cumparate, in limita stocului disponibil, in interval de timp mentionat mai sus, din locatiile mentionate la punctul 2, cu respectarea conditiilor prevazute in prezentul regulament. Inregistrarea si revendicarea garantiei extinse se pot face in perioada 01.02.2021 - 31.01.2022 pentru orice tip de aragaz marca LDK, la adresa https://ldkelectrocasnice.ro/extragarantie-aragazuri/ dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data achizitiei produselor, inscrisa pe factura. Orice revendicarea garantiei extinse care nu se incadreaza concomitent in aceste conditii nu va fi luata in considerare de catre organizator.
4. DREPTUL DE PARTICIPARE: La aceasta campanie poate participa atat orice persoana fizica, rezidenta in Romania, cu varsta de peste 18 ani, implinita pana la data achizitiei inscrisa pe factura, cat si persoanele juridice cu sediul in Romania, care achiziţionează in scop casnic orice tip de aragaz marca LDK. Atat in cazul persoanelor fizice cat si in cazul persoanelor juridice, garanţia şi extragaranţia nu sunt valabile în cazul utilizării aragazului în scopuri profesionale în restaurante, bufete, hoteluri, pensiuni, cantine, etc..
5. MECANISMUL CAMPANIEI:
5.1. Participanţii pot achiziţiona unul sau mai multe produse participante la campanie, neexistând o limitare a numărului de produse pentru care pot beneficia de extragarantia acordata conform art prezentului capitol.
5.2. Modalitate de acordare Extragarantie aragazuri LDK: Participantul la campanie, persoana fizica sau juridica, care achizitioneaza in perioada campaniei menţionată în cadrul art. 3 orice aragaz marca LDK, va beneficia de o garantie comerciala totala de 4 ani (3 ani garantie standard + 1 an garantie extinsă), daca sunt indeplinite conditiile de acordare prezentate in continuare. Extragaranţia de 1 an pentru aragazurile LDK va fi valabilă cu condiţia activării acesteia în perioada de activare menţionată în cadrul art. 3.
5.3. Mod activare Extragarantie aragazuri LDK: Pentru activarea şi înregistrarea garanţiei extinse participantul persoana fizica trebuie să transmita urmatoarele informaţii (Denumire comerciala produs, Numar si serie factură/ bon fiscal/ chitanţă, Magazin achizitie, Emitent factura, Localitate, Judet, Dată facturare, Nume, Prenume, Adresa completa, Localitate, Judet, E-mail, Telefon) folosind urmatoarea modalitate de înscriere descrisa mai jos. Pentru activarea şi înregistrarea garanţiei extinse participantul persoana juridica trebuie să transmita urmatoarele informaţii (Denumire comerciala produs, Numar si serie factură/ bon fiscal/ chitanţă, Magazin achizitie, Emitent factura, Localitate, Judet, Dată facturare, Denumire firma, Sediu social, E-mail, Telefon) folosind urmatoarea modalitate de înscriere descrisa mai jos. Formular online disponibil la: https://ldkelectrocasnice.ro/extragarantie-aragazuri/. După completarea şi trimiterea formularului online participantul va primi un e-mail de confirmare. Inregistrarea in forumarul online mentionat anterior si revendicarea garantiei extinse se pot face in perioada 01.02.2021 - 31.01.2022 pentru orice tip de aragaz marca LDK , dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data achizitiei produselor, inscrisa pe factura. Mesajul va fi transmis pe adresa de e-mail comunicata in formularul de inscriere. Mesajul va contine confirmarea inregistrarii extinderii garantiei si datele mentionate de catre client in cadrul formularului de inregistrare.Clientul va pastra acest mesaj pe care il va prezenta impreuna cu documentele specifice achizitiei aragazului marca LDK - factura sau bon fiscal (dupa caz) si certificatul de garantie in original. Neactivarea extragaranţiei până la ultima zi de campanie, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data achizitiei, menţionată în cadrul prezentului regulament, duce la pierderea ei iar, în acest caz, rămâne valabilă numai garanţia standard de 3 ani. In cazul in care participantul care a primit pe email „Certificatul de extragarantie produs” nu va prezenta acest document listat la unitatea service unde se adreseaza, extragarantia de 1 AN nu va fi acordata. Toate condiţiile aferente garanţiei de 3 ani, precum şi respectarea instrucţiunilor de utilizare din manualul de utilizare al produsului achizitionat rămân valabile şi în cazul garanţiei extinse. Extragaranţia este valabilă numai după înregistrare, pe baza facturii de achiziţie şi a certificatului de garanţie. Pentru a beneficia de oferta de extragaranţie, cumpărătorul trebuie să păstreze certificatul de garanţie şi documentul de achiziţie al produsului electrocasnic (factura/ bonul fiscal), în original, pe toată perioada celor 4 ani de garantie, pentru a servi ca dovadă a achiziţiei în perioada promoţiei.
5.4. Conditii de validare a extragaranției Pentru ca un client să beneficieze de extragaranţia acordata conform prezentului regulament, trebuie: a) Sa îndeplinească condiţiile prevăzute în cadrul art. 4 si 5.1 - 5.3. b) Să achiziţioneze în perioada de desfaşurare a campaniei, menţionată în cadrul art. 3, cel putin un aragaz marca LDK. c) Să se înscrie în perioada menţionată în art. 3, folosind modalitaţea de înscriere, descrisa în cadrul art. 5.3 (formular online) şi să furnizeze date personale şi date de identificare ale produsului electrocasnic achizitionat conform regulamentului. Participantul nu va beneficia de extragaranţie în cazul în care: a) a achiziţionat un aragaz avand o alta marca decat marca LDK ; b) a achiziţionat un aragaz marca LDK în afara perioadei de desfaşurare a campaniei, mentionată în art. 3. c) a achiziţionat un aragaz marca LDK şi nu il înscrie in campanie în perioada menţionată în art.2. d) datele furnizate nu sunt în conformitate cu art. 5.3. e) persoanele juridice pierd garanţia şi extragaranţia în cazul utilizării aragazului în scopuri profesionale în restaurante, bufete, pensiuni, cantine, unitati medicale.
6. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE ALE PARTICIPANTILOR PERSOANE FIZICE
6.1 Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’) aplicabil incepand cu 25.05.2018.
6.2 Prin participarea la această campanie, participanţii declară că sunt de acord ca datele lor personale să fie prelucrate de Organizator. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest Regulament. Organizatorul asigura confidentialitatea datelor cu caracter personal prelucrate in conformitate cu acordul exprimat de participant si conform prevederilor legale.
6.3 Organizatorul prelucreaza datele personale cu caracter special ale persoanelor vizate, in functie de mecanismul de desfasurare al Campaniei, precum si pentru indeplinirea obligatiilor prevazute in prezentul Regulament pe baza consimtamantului liber exprimat al acestor persoane.
6.4 Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal . Datele cu caracter personal sunt prelucrate in urmatoarele scopuri : • in temeiul obtinerii consimtamantului in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR; • a intereselor legitime in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR): a. organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea garantiei; b. in vederea incheierii si executarii unui contract pe care persoana vizata l-a incheiat cu revanzatorul participant la campania “ Garanție extinsă 4 ani aragazuri LDK”, in scopul participarii la Campanie, solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea clientilor, solutionarea potentialelor litigii inaintate instantelor, recuperarea creantelor; c. solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea garantiei; d. punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului pentru aparare in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerului); e. Activitati de arhivare, daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Organizatorului). In cazul in care consimtamantul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, personelor vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment. In cazul in care clientii/persoanele vizate isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri promotionale si publicitare, Organizatorul va inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice. Participantii care refuza sa comunice sau isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea in Campanie nu vor fi eligibili sa participe si sa primeasca garantia extinsa. • In scop de publicitate si marketing, daca participantii la prezenta campanie nu s-au opus utilizarii datelor personale in acest sens.
6.5 Sursa si destinatarii datelor cu caracter personal Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre:
> Partenerii sai, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, notarilor publici/ avocatilor desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei.
> Altor societati din Grup
> Furnizori de servicii de curierat, telefonie mobila
>Furnizorii produselor participante la Campanie
> Autoritati publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societati din Grup, daca dezvaluirea are la baza un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim)
6.6 Durata de pastrare a datelor Datele cu caracter personal se pastreaza cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia (6 ani de la inscrierea in Campania si acordarea garantiei) plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cat este termenul de prescriptie pentru actiunile in justitie). Cu privire la datele castigatorilor pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si impozitelor, aceste vor fi pastrate pentru intrega perioada de arhivare conform regulilor financiar- contabile.
6.7 Drepturile persoanelor vizate Conform legii, personele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, in calitate de persoana vizata. Incepand cu data intrarii in vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi: a. Dreptul de acces;
b. Dreptul de rectificare a datelor;
c. Dreptul la stergere;
d. Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie;
e. Restrictionare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii;
f. Dreptul la portabilitate;
Pentru exercitarea drepturilor mentionate la punctele a)-f) persoanele vizate pot contacta Operatorul, societatea TONIS TRADE S.R.L., utilizand urmatoarele date de contact: Adresa de Corespondenta: Mun. Constanta, Bd. Aurel Vlaicu, nr. 135, cam. 4, Jud. Constanta. E-mail: secretariat@tonis.ro . Inainte de a da curs oricarei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea, pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.
g. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturilor: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti; e-mail anspdcp@dataprotection.ro . De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se adresa in justitie.
7. TEMEIUL LEGAL si LITIGII:
7.1. Prezentul Regulament este guvernat de legislatia romana si a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Organizatorul isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care falsifica procedura de inregistrare sau functionare a Campaniei, care incalca prezentul Regulament, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator sau despre care se determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui orice persoana.
Utilizarea, in orice mod, a unor metode frauduloase de inscriere in Campanie, va atrage anularea tuturor inregistrarilor prin aceste metode, iar persoanele care folosesc aceste metode vor fi descalificate.
In cazul Persoanelor Juridice care activeaza extragarantia conform art. 5.3 din prezentul regulament si care se adresează unitatilor service dupa expirarea perioadei de garantie standard de 3 ani, Organizatorul isi rezerva dreptul de a face verificari cu privire la respectarea de catre clientul in cauza a interdictiei utilizării produsului electrocasnic achizitionat în scopuri profesionale în restaurante, bufete, hoteluri, pensiuni, cantine etc. si de a dispune retragerea dreptului la extragarantia de 1 an, cu consecintele juridice corespunzatoare.
Daca, din orice motiv, aceasta Campanie nu se poate desfasura conform planificarii datorita unor cauze aflate in afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau orice alte cauze care, in opinia Organizatorului, corup sau afecteaza administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfasurarea corespunzatoare a Campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula, inceta, modifica sau suspenda Campania. In situatia in care Campania inceteaza din cauza fortei majore, fraudei sau a dificultatilor tehnice inainte de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunt oficial la locatia Campaniei.
In cazul unor potentiale conflicte aparute intre organizator si participantii la campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. In cazul in care nu este posibila rezolvarea pe cale amiabila, partile implicate vor inainta conflictele spre solutionare instantelor competente romane de la sediul organizatorului.
8. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI: Regulamentul Oficial al campaniei promotionale “Garanție extinsă 4 ani aragazuri LDK” va fi disponibil gratuit oricarui participant în magazinele participante la promotie.